Doprava

Jaká je doručovací doba zásilky?

Standardní doba doručení je do 2 pracovních dní

Objednávky provedené do 13:00 jsme zpravidla schopni předat dopravci ten stejný den, takže ji obdržíte již další pracovní den!

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Využíváme služeb dopravních společností Zásilkovna a PPL. Oba poskytovatelé umožňují zaslání balíčku na výdejní místo i kurýrem na adresu.

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano! Dopravu zdarma u nás máte automaticky při nákupu nad 1 499 Kč. 

Do jakých zemí doručujete?

Aktuálně doručujeme na území České republiky a Slovenska. Pracujeme však na tom, abychom byli schopni naše produkty a služby poskytovat také v dalších zemích.  

Nestihl/a jsem zásilku vyzvednout. Můžete ji zaslat znovu?

Chápeme, že je toho někdy hodně a nestihnete si zásilku vyzvednout do lhůty dopravců. 

V případě, že se zásilka vrátí zpět k nám, budeme Vás kontaktovat, zda ji chcete odeslat ještě jednou.

Mohu změnit adresu doručení objednávky, která byla odeslána?

Změnit adresu u zásilky, která již byla odeslána, bohužel nelze.

O odeslání zásilky Vás budeme kontaktovat e-mailem, do té doby je změna doručovací adresy možná.

Kontaktujte nás prosím na [email protected]

Mohu si osobně vyzvednout svou objednávku?

Bohužel ne, objednávky zasíláme pouze přes naše nasmlouvané dopravce Zásilkovna a PPL.

Balíček přišel poškozený. Co dělat?

Pokud zjistíte jakékoliv poškození při přijímání zásilky, nahlaste to přímo dopravci.

Pokud poškození produktů zjistíte až po rozbalení doma, kontaktujte nás prosím na [email protected] a celou záležitost rychle vyřešíme.

Jaké máte ceny poštovného?

Ceny za dopravu se liší dle zvoleného poskytovatele a způsobu doručení. Zde jsou jednotlivé ceny:

  • Zásilkovna Z-BOX/Výdejní místo - 69 Kč
  • Zásilkovna Domů - 99 Kč
  • PPL Parcelshop - 69 Kč
  • PPL až domů - 99 Kč

Objednání

Můžu někde sledovat stav objednávky?

Aktuální stav vaší objednávky můžete sledovat na tomto odkazu

Budete potřebovat číslo objednávky a e-mail, který byl použit pro objednání produktů.

Kromě aktuálního stavu na stránce naleznete detaily ke sledování zásilky u dopravce, detaily objednávky, fakturu a další užitečné informace.

TIP: Pokud si u nás vytvoříte účet, všechny tyto informace o vašich objednávkách naleznete na jednom místě.

Právě jsem vytvořil/a objednávku, mohu ji zrušit?

Napište nám na e-mail [email protected] a v případě, že jsme objednávku ještě neodeslali, zrušíme ji.

Objednávky, které náš sklad opustili, již bohužel nemůžeme zrušit.

Potřebuji být pro vytvoření objednávky zaregistrován/a?

Ne, k objednání zboží není potřeba žádné registrace. Stačí vyplnit dodací a fakturační údaje.

Dnes jsem si vytvořil/a dvě objednávky. Můžete je spojit do jedné?

Určitě ano! Kontaktujte nás prosím telefonicky či na e-mailu [email protected] a objednávky spojíme.

Pokud byly již odeslány, nedokážeme je nijak ovlivnit.

Co mám dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?

Neváhejte nás kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 770 183 812 nebo na e-mailu [email protected].

Jsme k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00. Na e-maily se snažíme odpovědět co nejrychleji, maximálně do několika hodin.

Co mám dělat, když jsem zadal/a špatný e-mail do objednávky?

Pokud jste zadal/a špatnou e-mailovou adresu, dejte nám prosím vědět na e-mail [email protected] a adresu upravíme. 

Je to důležité z toho důvodu, abychom na Vás měli správné spojení a mohli Vám zaslat potvrzení objednávky, odkaz ke sledování zásilky, fakturu atd.

Objednal/a jsem si u vás produkty. Mohu je vrátit?

Produkty je možné vrátit do 14 dní od převzetí objednávky, a to bez udání důvodu. Za takovou objednávku samozřejmě vracíme plnou částku.

Nemůžeme však přijmout z hygienických důvodů použité produkty.

Pro vrácení objednávky nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected], o vše ostatní se postaráme.

Může být fakturační adresa jiná než dodací?

Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtněte u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.

Jaké je číslo účtu při platbě převodem?

Pro bankovní převod použijte prosím následující údaje:

Číslo účtu: 335089860/0300

Variabilní symbol: Číslo objednávky (naleznete jej v potvrzovacím e-mailu)

Máte ještě jiný dotaz?

Napište nám vzkaz!