Doprava
Standardní doba doručení je do 2 pracovních dní.
Objednávky provedené do 13:00 jsme zpravidla schopni předat dopravci ten stejný den, takže ji obdržíte již další pracovní den!
Využíváme služeb dopravních společností Zásilkovna a PPL. Oba poskytovatelé umožňují zaslání balíčku na výdejní místo i kurýrem na adresu.
Ano! Dopravu zdarma u nás máte automaticky při nákupu nad 1 499 Kč.
Aktuálně doručujeme na území České republiky a Slovenska. Pracujeme však na tom, abychom byli schopni naše produkty a služby poskytovat také v dalších zemích.
Chápeme, že je toho někdy hodně a nestihnete si zásilku vyzvednout do lhůty dopravců.
V případě, že se zásilka vrátí zpět k nám, budeme Vás kontaktovat, zda ji chcete odeslat ještě jednou.
Změnit adresu u zásilky, která již byla odeslána, bohužel nelze.
O odeslání zásilky Vás budeme kontaktovat e-mailem, do té doby je změna doručovací adresy možná.
Kontaktujte nás prosím na [email protected]
Bohužel ne, objednávky zasíláme pouze přes naše nasmlouvané dopravce Zásilkovna a PPL.
Pokud zjistíte jakékoliv poškození při přijímání zásilky, nahlaste to přímo dopravci.
Pokud poškození produktů zjistíte až po rozbalení doma, kontaktujte nás prosím na [email protected] a celou záležitost rychle vyřešíme.
Ceny za dopravu se liší dle zvoleného poskytovatele a způsobu doručení. Zde jsou jednotlivé ceny:
- Zásilkovna Z-BOX/Výdejní místo - 69 Kč
- Zásilkovna Domů - 99 Kč
- PPL Parcelshop - 69 Kč
- PPL až domů - 99 Kč
Objednání
Aktuální stav vaší objednávky můžete sledovat na tomto odkazu.
Budete potřebovat číslo objednávky a e-mail, který byl použit pro objednání produktů.
Kromě aktuálního stavu na stránce naleznete detaily ke sledování zásilky u dopravce, detaily objednávky, fakturu a další užitečné informace.
TIP: Pokud si u nás vytvoříte účet, všechny tyto informace o vašich objednávkách naleznete na jednom místě.
Napište nám na e-mail [email protected] a v případě, že jsme objednávku ještě neodeslali, zrušíme ji.
Objednávky, které náš sklad opustili, již bohužel nemůžeme zrušit.
Ne, k objednání zboží není potřeba žádné registrace. Stačí vyplnit dodací a fakturační údaje.
Určitě ano! Kontaktujte nás prosím telefonicky či na e-mailu [email protected] a objednávky spojíme.
Pokud byly již odeslány, nedokážeme je nijak ovlivnit.
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 770 183 812 nebo na e-mailu [email protected].
Jsme k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00. Na e-maily se snažíme odpovědět co nejrychleji, maximálně do několika hodin.
Pokud jste zadal/a špatnou e-mailovou adresu, dejte nám prosím vědět na e-mail [email protected] a adresu upravíme.
Je to důležité z toho důvodu, abychom na Vás měli správné spojení a mohli Vám zaslat potvrzení objednávky, odkaz ke sledování zásilky, fakturu atd.
Produkty je možné vrátit do 14 dní od převzetí objednávky, a to bez udání důvodu. Za takovou objednávku samozřejmě vracíme plnou částku.
Nemůžeme však přijmout z hygienických důvodů použité produkty.
Pro vrácení objednávky nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected], o vše ostatní se postaráme.
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtněte u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.
Pro bankovní převod použijte prosím následující údaje:
Číslo účtu: 335089860/0300
Variabilní symbol: Číslo objednávky (naleznete jej v potvrzovacím e-mailu)
Máte ještě jiný dotaz?
Napište nám vzkaz!